torek, 1. maj 2012

Na obalo

Ob prihodu na Opčine, ki so bile vse okrašene z rdečimi zastavicami, sem bil prepričan, da bomo ob povratku s Trsta šli še na:
 
a ker stari tramvaj, na praznik pač ni vozil,  se iz mesta nismo več vračali po isti poti.
Parkirali smo pri sodni palači
 od koder ni zelo daleč do obale
 kjer smo nabirali školjke

hranili galebe na pomolu
 

nato se je Tanja z otroki in redno potniško linijo mestnega prometa za 3,40 EUR  odpeljala v Milje
 jaz pa sem šel čez mesto nazaj do avta in videl še marsikaj zanimivega...
italijansko in slovensko zastavo s peterokrako
lep hotel
sinagogo...
 Ko sem v Miljah pobral moje, smo šli nato ćez Lazaret na Debeli rtič občudovati vinograde
 ladje
 in se namakati in igrati ob obali.
 Sprva zelo previdno...

 nato pa kar pogumno


 






Ni komentarjev: